Alla inlägg under november 2013

Av Therese - 18 november 2013 18:29

Hej!

Jag heter Mathilda och är 6år. Jag älskar barbi.

Mamma heter Therese och är galen! Min lillasyster är en toker! Moster Sandra är knäpp och jag tycker att hon är ett päron! Pappa är också knäpp! På TV:n är de knäppa! Ska jag avslöja en hemlighet? Sandra är kär i Mike Wasowskij!!!!! Fast det är inte så hemligt egentligen.

Jag kan göra några manikyrer och jag gillar vindruvor. Jag tycker att mammas manikyrer är snyggare än mina, men mamma håller inte med.


Kram

Mathilda

Av Therese - 18 november 2013 17:01

Okej, så här kommer den då. Den första manikyren i bloggen. Det är en extremt enkel manikyr gjord med depends cracked effect lack (mycket bättre än Isadoras). Egentligen är den ganska tråkig, men fungerar bra när du vill fixa något effektfullt snabbt! De färger som jag har använt är nr 36, nr 3 75 och nr 5001.

 

Av Therese - 17 november 2013 18:57

Okej, då börjar vi närma oss att få igång det här! Några bilder ska upp, så klart och Mathilda måste godkänna utseendet på bloggen, men sen är vi redo.

Här kommer både jag, Therese och min äldsta dotter, Mathilda att skriva. Vi kommer att skriva om det som just nu är relevant för oss, men mest om naglar och författande. Det är även här som vi kommer att lägga upp årets, och förhoppningsvis även framtida års, sagokalendrar. Just det kommer dock såklart inte fören i december. Jag hoppas att det här kommer att fungera bra!


Ha det bäst!


Therese

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här samlar jag (och ibland även min äldsta dotter) våra tankar på det som intresserar oss. Alltså naglar och skrivandet! Detta är även den platsen där jag varje år kommer att lägga upp mina barns julkalender i form av sagor.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<<
November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards