Alla inlägg den 2 januari 2014

Av Therese - 2 januari 2014 17:19

Okej, jag behöver er hjälp! Det är nämligen så här att jag för två år sedan skrev en bok till Mathilda som jag nu håller på att korrekturläsa och skriva om. Nu har Mathilda uttryckt ett visst motstånd mot två av karaktärernas namn. Det är därför som jag behöver hjälp nu för jag vet inte vad jag ska döpa om dem till. Snälla kom med förslag!

Det är älvprinsessan Mathilda och hennes framtida gemål Martin som behöver nya namn. Många av er förstår säkert också varför.


Jag är tacksam för ALL hjälp jag kan få!!!!!


Den här boken är nämligen mitt huvudfokus i skrivandet just nu. Den SKA bli klar och den SKA bli bra! Efter det ska jag kämpa för att se till så att den kan bli utgiven också. Håll tummarna för mig!



Presentation


Här samlar jag (och ibland även min äldsta dotter) våra tankar på det som intresserar oss. Alltså naglar och skrivandet! Detta är även den platsen där jag varje år kommer att lägga upp mina barns julkalender i form av sagor.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards